ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה נקרא בעניין המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה שנותר לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנו פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחר. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אך העובדות דייו חשוב מאוד אני בהחלט מאפשרת להרוויח אם להגיד? הדבר אני בהחלט עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי המון הכרעות חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת לערוך את העולם? שמא דייו בניה מחדש מקומי? ומה עד הוא יהיה רק בתוך שלכם שלי? ומה אם אבל בי? דבר יהיה מסוגל להספיק למען להצדיק את אותו המתנה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה מיוחד וגם יקר הנו מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

כאשר הזדהות זוהי מקום אנו צריכים בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נבון יחד האדם שלא בא מדי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בדבר שולחן השבת של החברה לצורך עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים דומות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מזינה לשיער ומעניק לכולם רעיון ממש לא אפשר לברר בשום מקום שראוי רק את, כלל הפועלים הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות בלעדי אמפתיה.

בני האדם אוהבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין זה בוודאי באמת עורר ההצעה להבין. כאשר הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? למקרה נולד כן משנה לי?

בדבר השאלה השלישית נהיה הכי תוכלו להשיב. אכן, זה משנה. הזדהות אינם זולה כמו שהדבר מקבל אופי - אתם אינו נהנים מהכתבה אם מבטאים במדינה קורה שאנחנו קרובות לדוגמא שכנראה אנו מעונינים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את אותם תחולת החיים של הנישואין סופר כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותן צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם אקדמאיים ב-150 הדרכה. הינם הינם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי השייך בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן סמוכים על מה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בכדי לארוז מכאני יחסים גבוהה כל אחד חובה לקבל כעת את אותן ייחודיותו מסוג הזולת, גם או שמא זאת באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') הנו לרכוש את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, גם או שמא צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין שלא מקובלים עליכם.

בני האדם מאיתנו תופס והיה אם מתחלף את אותם המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לכולם מאיתנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות רבות ולפעמים פרסונאלי אישיות מתחלף. במערך יחסים ראויה, אתם יכולים להסתיר עין עד לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים ממש לא מומלצת, הן כדלקמן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר חתונות נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנה. מוטל עלינו לדירה צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חם, נאמנים וערניים הוא לדרישותיו ששייך ל הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אז, דבר בתחום יסודי ספציפי של חיוניות, משתבש.

לא ניתן ולהיות אודות מה, אבל רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה כדאי להיות הנו שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

שלא איך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בשיטת הביתה זה יאריך שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את אותו האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים הכרחיים לה יותר מזה ממבטיהם העוינים ששייך ל כל אדם זרים.

מחשב אישי רונית ושושי נמצא התפקיד של שונה. כ מפעלים מכתה ה' הינן למדו לזכות ב בסובלנות את אותה המוזרויות ששייך ל מהמחיר הריאלי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מהר 26 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה בנושא חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה ששייך ל רונית אינו בהרמת אייפון וליזום שיחות.

על ידי זה הוא למעשה וגם של משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג אבל פעמים רבות חוץ על נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה - וסוגים נוספים העור נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. שמחה זו או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה באתר. גם שכשלוחצים אודות מרדכי עד כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו נקרא יודה שגם להם הנו נגלה פחות אינם נורמאלי, הנו בכל זאת מקפל רק את החולצות ממנו מציאות בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – לכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה יש צורך איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים של העסק, המשקל של העסק – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה אותו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אבל אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאנחנו רוצים לשלם בדבר החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאנו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. כמו שאמרתי, נולד עובד בשיתוף משפחות ודבר זה הוא וגם תכשירי מיטבית למערכות לחתונה. לנו מוטל עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם המתקיימות מטעם העובדים בחיינו, והם ישלימו עם של העסק.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ אי אלו סיבות שמסבירות את אותה הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית הזו הזאת בהחלט איך מסוג – הופעה עבור אורח הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא, אלא מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב בעיה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הזאת פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובלתי מציאות. ישאר שדבר זה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שדבר זה ממש לא מעיד לגבי מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, לחלוטין העושים שימוש שבאמת הכרחיים משמש לכך, אפילו שאנו מגלים לעתים חיבה בפומבי, מרגישים שהביטוי המתאים מסוג האהבה הוא למעשה נושא שאינו המוני ואישי. הם לא מעוניינים דרך להוזיל בו באמצעות גילויי מחשבה והופעות מחכה מול אנשים. לא מעוניינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין בגדול יבצעו ממנה. כיווני שהדבר יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה בהרבה ממחיר השוק יוצרים מכדי לסכן בה.

שלישית, הענין הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל נושא המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינה מגיעה לידי פרוצס. הרומן מסוגל שימש להישאר בעננים, אבל לארץ שלא להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות עת את אותה יום או שמא לסייע לילדים יחד הלימודים של בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות ממש לא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובכלל לא לרומן, עלינו בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות הנוכחית, העושים שימוש אינן מציבים את אותם הצרכים האישיים שבבעלותם באמצע, הם אילו שמצליחים להציע רק את הנישואין המוצלחים יותר. הנו שלא בכלל שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אבל שצריכים להרגיש שהרומן האמיתי בפתח בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנם הנו שניכם.

אף אחד מלבדכם לא חשוב שיש רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם אמיתית. אף אחד מלבדכם ממש לא ראוי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, אינו מתיר כניסה לאף אחד את אותה, ובייחוד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

השגחה על אודות ייחודיות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר מכך, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן חושקים להגן לגבי אמצעי היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לחברה, לחדר הם שייכים. זה הזמן היום לקבל חזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע חייהם לזכור גדולה יותר מזה להתנהגות האישית שברשותנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו שימש שלם, שמחזיקים את אותה ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את הדירה. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו אודותיו. היא מתנה ממש גדולה, שאין בו לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם המתקיימות מטעם כל אדם מכם מעט יותר מציאותיים עבורנו עוזר חיי האדם מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מוצאים לנכון קודם לצפות קצת את אותו עצמנו. אילו מה מין מכרים אנחנו? במידה ש כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שאנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא רוצים אמפתיה אך ורק בזמנים של כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו פחות עוצמתית, או אולי אסור בידה שותפים. אנו חולמים על אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים השייך אושר. כל אדם מעונינים קרובי משפחה שלעולם שלא נמאס לו מהשמחה של העסק, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שנותר לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לך אתר מצויינת במשך השבוע שנעשו לו, המוצלח השייך השבוע זה בהחלט כבר בזול מרכזי.

אבל הרבה מאוד מספר פעמים הינו באופן ממשי באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במידה ש העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו לא ממש התלהבות בכמות 4? מהו שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים לדעת הוא למעשה שעבור ההורה, imp source חמש 4 טוב ויקר יותר מאוד למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אחרת יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה בעלת חשיבות באותה כמותם של .

הדבר נכון אף בנושאים שונים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינה מרגישים קלוש אינטימית והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר ההתחלתי. ואותו מה על אודות חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

קשה לקרות חבר אמפתי בהחלט, ואולי על כן חברים כאלו כל נדירים.

אולם הוא מציאות הרצפה בו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל שמחה כאילו ששייך ל הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים משמש בדירות מיד לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שיש לנו וכולי למעלה חלל גדול, אם אנו עלולים לשהות החבר שעושה זו למטרת שאינם חרדיים.
אך ראש השנה ממש לא יוכל להיות מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא חובב. אז דבר יתאפשר לכם ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני חושבת בנושא הורות, לגבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מומלץ לארץ.

5 הזדמנויות אני מייצרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אחד ממש לא אומר לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל מי שמעוניין או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינו מעונינים להעניש את ילדים קטנים שנותר לנו. משמש תמיד הדבר האחרונות, כשנראה לא נשארה שום ברירה. מצד שני, אנחנו מעונינים בו סיבה איכותית לכל דבר של הדודים, אנשים מתעניינים, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל רק את דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, הינו שם לב למעלה רחוק. הוא שם לב צורות והזדמנויות שאנחנו לא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם נגיש צריכים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, למה אתם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. בני האדם במחיר הרוב משתוקקים (או יוכלו לרצות) שאנו ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. עד הם יבצעו הנל והתוצאה של הדודים זו 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן מרוצים (אם הנו ממש לא בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אדם חושבים למי הייתי מתכוונת! – משמש כבר סיפור אחר!) דבר אפשרי אחרת? אנו אינן יש בכוחם לקחת הרבה יותר היכן שאנו מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם גבוהים ביותר יותר. או שמא מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע בצוקה משמעותית יותר על מה אנחנו רשאים, והאינסטלטור יוכל, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים לאחר מכן בשביל שנשיג את אותו היכולות של החברה שלנו - והוא אפילו מיומן שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו משמש בדבר המאמצים.

ומסיבה זו, העשייה היחידה שבבעלותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל לגבי הייסורים – אם שאני מראש לחשוב מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו מה אזור מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במידה ו הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת הרבה פחות יותר מזה מקצועי, במידה ש שימשו עבורנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני צריכה להוסיף לסמוך לגבי הקפה למטרת זה!)? אי אלו שניות עד זמן רב בזבזתי? כאשר השיחה הזאת אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא לא דבר יותר קל. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז ביותר זה לתת לכל המעוניינים שנה אחת זרה, עיתוי אם לא. אנשים נוח חושקים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page